marbling10 Papatya9 ben de Braun daha iyi diye duydum ikisini kullananlar vardı braun önerdiler onu aldım. Philips daha uzun sürüyormuş braunun atışları daha seriymiş
yesilmavi Papatya9 ev tipi cihazlar kul köklerini yakmıyor bildiğim kadarıyla. Uyku evresine geçiriyor bu cihazlara para vermek yerine epilasyon yaptırmanızı tavsiye ediyorum.
Ezgice0 Papatya9 Ben bu cihazlar ilk çıktığı zaman almıştım. Evimde değilim o yüzden fotoğrafını atamıyorum. Silk expert pro 5 benimki tüm vücut için olanı. Kardeşim de aldı o da memnun 😇
marbling10 Papatya9 hamilelikten önce bir süre kullandım koltukaltında çok faydasını gördüm ama şimdi bıraktım. Memnunum ama kesinlikle. Eşim de yüzünde kullanıyor
marbling10 Papatya9 Fotoğraf atmayayım direkt modeli söyleyeyim çünkü braunda modeller görsel olarak birbirine çok benziyor. Bendeki pl5137 modeli
Papatya9 yesilmavi epilasyona da gittim maalesef hiç bişi kesin çözüm olmuyo zaten oandemi bebek derken bi süre de evde yapıcam çocuk büyüyünce sonuç alamazsam başka yöntemler denerim
mucizebebek03 Papatya9 Ben remington kullanıyorum çok memnunum bacaklarım aylardır tertemiz 🥰hem kartuşları bitince dolum yapabiliyorsun ama bu diğerleri atışlar bitti mi cihaz ölüyor diye biliyorum
yesilmavi Papatya9 ben epilasyondan sonuç aldığım için böyle tavsiyede bulunmak istedim demek ki kişiden kişiye değişebiliyor durumlar
Kadze Papatya9 bendeki üç başlıklı olan sc2009 kodlu olandi sanırım hatırlayamıyorum internetten baktım şimdi evde dglm annemdeyim eve gectigimde posta fotosunu yorum olarak atarım ben aşırı memnun kaldim