Nuray11 canım 1 ay önce doğum yaptım normal istedim sancım açıklığım yoktu suyum geldi o yüzden suni sancı verdiler inan korkutmak istemem ama 8 saat suni çektim 5 cm oldu ama gel bana sor ayakta duramıyordum ağrı kesici yapmalarına rağmen epiduralde doktor önermedi suniyi keser açılman olmaz dedi artık yerlere yapıştım beni sezeryana alın diye yalvardım öyle aldılar ben 37+3 günlük doğum yaptım.