supermommm genlerinizse varsa sansiniz cok yüksek benim annem ikiz hamilelik yaşamış doktorum ikiz olma olasiligin çok yüksek demişti bir de uzun süre hapla korunan kadınların korunmayı bırakınca yumurtlaması çok fazla olurmuş o zaman da yüksek olurmuş ikiz