Sevalkoyuncu Arkadaşlar hemoglobinim 10.8 , günde iki kere kan ilacı içiyorum (demir) doğal yollardan şunu yaptım kanım yükseldi diyebileceğiniz bişey var mı
burcinnb Sevalkoyuncu bende aynı dertten yanıyorum keçi boynuzu pekmezi iç kan yapıyor dediler ona başlayacağım yarın sende bi dene istersen 😔