Efilemii Kızlar 4 haftalık gebeyim.Surekli mutsuzum moralim bozuk içim sıkılıyor neden böyle oluyor ? Bı ağlıyorum bı gülüyorum.
Guneyinannesi1 Efilemii 12 haftaligim halen daha devam ediyor bosa yaşiyorum diyorum huzursuzum mutsuzum ve çok gereksiz şeyleri kafaya takiyorum 1 saat önce gereksiz yere ağlıyordum şuan normalim çok garip duygular içerisindeyim 🥴😬🤗😆
Mom01 Efilemii cennet gerçekten anaların ayaklarının altında neler çekiyoruz yahu gebeliği bitince lohusalığı başlar diye anksiyeteler basıyor beni de 😩
Ozge-1121 20+6 haftalıgım bendede hep bi bunalma hep bi iç sıkıntısı hayattan zevk alamama sebebi hormonlarmı yoksa sıkıntı bendemı hepmı boyle olucak diye kafayı yicem