slnurn normal doğumda en azından 1 2 gün sancı cekiyosun sadece o korkunç sezeryan daha korkunç bence ameliyat oluyosun kolaymi kaç tane dikiş atmiyolar ediyolar ve doğumdan sonra kaç sene geçerse geçsin ağır bişey kaldırdığında ameliyat yerinde ağrı şişlik oluyor ama normal doğumda sadece doğumu yapana kadar cekiyosun doğumu yaptıktan sonra herşey normale dönüyor bence en güzeli normal doğum ben iki tane sezeryan yapmış biri olarak söylüyorum👍👍