Arkadaşlar yarın sezeryanm var da nasipse,
Kolye küpe vs yasak diye biliyorum.
Çıkardım onlari.
Oje falan sürmekte yasak mı foto cekimi var diye oje sürecektm ama yasak mı bilen var mı??
Bide ben gözlük kullanıyorm numaralı lens veya gözlük yasak olrmu gözlerm 4 numara miyop nası görücem bebegmi 😊🤦♀️