Elifnev 31+3 gunluk gebeyim. 3 4 gundur ust bacaklarımin ic tarafi deli gibi agriyor. Spor yaptiktan sonra kas agrisi olur ya hani onun 3 4 kati bir agri. resmen yürümemi engelliyor. Bide ödem topladım cok fena. Acaba o yuzden mi ağrıyor anlamadim😔 var mi ayni seyi yaşayan, çözüm bulan
Senemunlu Elifnev bendede vardi ama dizden asagisi , magnezyumu 2 ye çıkardi doktor soda ve muz yedim hergun rahatladm acikcasi
Omerhatice Elifnev bende magnezyum kullanıyorum Bazen unutuyorum almayı O gün bir kramp ağrısı oluyor yataktan gözyaşıyla kalkıyor o gün topalliyorum resmen bende 36 yim bacaklarimi bol bol hareket ettirmeye çalışıyorum sadece başka bi çözüm bulamadim
Elifnev Omerhatice bende gunluk 500 gram magnezyum aliyorum ama yetmiyor sanirim. Bide kalsiyumum degerim 6.8 Heralde oda etki ediyor anlamış degilim. Doktora kalsa hersey normal, hamile oldugum icin çekecekmisim bunlari
Omerhatice Elifnev hamilelikte evet olur ama ya magnezyumu artırır yada başka bisey tavsiye eder Benim doktorum mesela magnezyumu sabah aksama yani 1000 mg a çıkardı Günlük bir tane soda iç bol bol hareket yap dedi 🤷♀️
Nurssss Elifnev bende 31 + 3 üm bir haftadır olmaya başladı uyuşukluk agrı korkunç oluyo bazen oturamıyorum yatamıyorum bacaklarım çürümüş gibi agrıyo bi tonda vitamin içiyorum iyi besleniyorum oluyo yani çözüm yok
Elifnev Nurssss bende magnezyum, kalsiyum, d vitamini, demir kullaniyorum. Ayrica o kadar saglikli besleniyorum ve hergun yoga/pilates yapiyorum ki yani bunlara ragmen nasil hala boyle problemler cikiyor anlamis degilim.
Selinkn Elifnev of benimde aynı hamileligimi öğrendiğimden beri sag bacağımda bir agri var uyutmuyor sabah 5 te yatiyorsam 6 bucukta kalkiyor ve bir daha uyuyamuyorum uyandigimda da ağzımdaki tek şey şu bacağımı kesicem oluyor napmaliyim 9 haftalik oldum bugün daha şimdiden disim bile kirildi napmam lazim hanimlar
Elifnev Selinkn sizin daha cok erkenmis ya. Yani hamilelik boyunca devam etmez umarim, ederse allah sabir versin. Ben az kaldi az kaldi diye kendimi teselli ediyorum. Bazen oturup aglayasim geliyor. Sanki ağlayınca gececek gibi hissediyorum 😀