Merhaba ben yaklaşık iki hafta önce hamilelikte olan tüm testlerimi oldum idrarda bir şey çıkmadı kalan testlerde de 16 haftalığım şu an ama idrarımda beyaz beyaz iplik pamukçuk gibi şeyler yüzüyor bazen kahverengi akıntım oldu bu hafta şimdi de tuvalet kağıdında pembe turuncu arası çok minik parçalar var ben düşük mü yaptım yoksa bu normal bir durum mu çok korkuyorum yardımcı olun