Aysima25 Hangi balık yağlarını kullanıyorsunuz ? 34+4 olduk biz möllers omega 3 60 kapsül olanını kullanıyorum , kullanan var mı aranızda ?
deryakptan Aysima25 Ben 24. haftadan itibaren easyfishoil kullanmaya başladım içeriği tadı çok güzel çok memnunum
Aysima25 Ysmmmnn doktorum kilo almıyım diye vitaminleri kesti 25. Haftam da , halam eczacı onun tavsiyesi üzerine kullanıyorum .