Mom567 Sorum şu ki ben 20 Li haftalarda bebek hareketlerini aşşağıda hissediyordum bi süre sonra geçti karnımda hissetmeye başladım şuan 30 haftalığım ve kaç gündür baya aşşağıda tekme atıyor oynuyor neyden dolayı olabilir?
Leylaalin Mom567 pozisyondan dolayı elleri ayakları olabilir yada hıçkırıkta olabilir pit pit hareket gibi hissediliyor
Morvy Mom567 bunu arada bende yaşıyorum doktorum kendini çok yormuşsundur belki dedi sağlık ocağındaki ebe belki idraryolu enfeksiyonundan dolayı olabilir dedi ben pozisyondan dolayıdır diye düşünüyorum bilemiyorum
Selly Mom567 benimde 28 hafta benimde öyle hep aşağıda atıyor canım normal merak etme , her bebeğin duruşu farklı benimki de hep aşağıda demiştim doktora herhangi bir sorun yok dedi hareket etmesi hareket etmemesinden daha iyi içini ferah tut 🙏
Mom567 Leylaalin pıt pıt değil tekme atıyor vajina kısmında 3 4 gündür korkuyorum da kanala girince öyle mi oluyor acaba
Mom567 Bilgilendirirseniz sevinirim hastaneye gideli bi kaç gün oluyor o zaman yoktu böyle bişey özel bi doktorumda yok devlete gidiyorum.
Leylaalin Mom567 karnın üstüne hareketler 30 veya 33 den sonra çıkıyor ondan sonra karnın hareketlerden sallanıyor normal merak etme ben de hep kasığım hissettim şimdi yeri geniş geziyordur eli ayağı asagi kisima geliyordur
Selver90 Mom567 canım benimde aynı 26haftalik oldum yukarıya 3 4kez anca çıkmıştır hep aşağıda cuma günü şeker yüklemesine gittim ultrasondada baktı doktor o sırada sordum ayakları orda oyuzden dedi bende hiç cikmicaz ordan galiba dedim olabilir dedi😊
Mom567 Morvy idrar yolu enfeksiyonum var evet ama karnımda hissediyordum resmen vajinada tekmeliyor artık
Morvy Mom567 benim enfeksiyonum olmadı şimdiye kadar. Ama hiç hoş bir duygu değil oraya tekme atması biliyorum😕
Mom567 Selly teşekkür ederim🙏🏻Enfeksiyon olduğu için doktorlar erken doğum olur ilerde fln demişti şimdi aşşağıda da hissedince korktm🙏🏻