asyagul bugün biraz ev isi yaptım sonrasında batma gibi bi his oldu yürürken zorlandım sonrasında uzandım 1 2 saat sonra kontrol ettiğimde kahverengi kırmızı mi emin olamadığım bi leke geldi neden olmus olabilir bebeğime bisey olmamıştır demi 😔😭
hazaltolga1 asyagul doktorunuza ulaşma şansınız varsa ulaşın yoksa da en azından acile gidin içiniz rahat etsin geçmiş olsun
Asiyes asyagul merhaba 6+4 deyim dün gece bana da oldu ve direk acile gittim hafif kanama alanı oluşmuş düşük tehliken var hafif dendi ve progestan vuruldum sizde bi görünün iyice dinlenin benim şuan yataktan çıkmam yasak
Kb04-1997 Bende 10 haftalık gebeyim sürekli kahverengi akıntım var ama ağrısız sizde ilk kez mi oldu bende acile gidin içiniz rahat etsin inşaAllah hiç bişey yoktur
asyagul Kb04-1997 gecen hafta oldu gittim ilaç verdi ilaca devam ediyorum bu kez daha fazla gelince korktum
Senacet asyagul düşük önleyici ilaç kullanıyorsanız bu ilaçların bir kaç gün yapması normal karşılanıyor. Bir hafta öncesinde bende de 4günlük kahverengi lekelenme olmuştu sonra kendiliğinden kesildi. Ben duphaston kullanıyorum