sukufee01 yanlız değilsin, benmde 1 yaşında yeni yeni ortalığı keşfetmeye başladı durmuyor üstelik yürümüyor sürekli kucağımda , şuana kadar hastanedeydi yeni yeni etrafı tanıyor ve ben gece gündüz taşıyorum az önce ki teyze bile bana diyo ya ben seni ne zaman görsem üzülüyorum ya tek başına bütün gün kucağında vallah artık ağrılar bile ağrı yapmiyo o kadar uyuştum