Esdok İlk ultrasyondan son ultrasyona kadar hatta detaylıda bile kesinlikle kız dediler. %99 diye belirtti hatta dedik tamam kızımız oluyor. Çocuk bir doğdu kolumda mavi bilezik. Dedim benim kızım olucaktı hani, oğlunuz oldu dediler. Sürekli gizledi kendini, gizledi kendini şimdi de erkek bir bebeğim var. Değişebilir yanlış gördülerse.