Saripapatyam1 Kzlar bugün bebeğim az haraket ediyor ve çok derinden geliyor sanki neden olabilir normal mi acaba moralim bozuldu 😏 Bu arada gece bi ara sırt üstü yatarken buldum kendimi onun etkisi varmıdır
VeraVrea Saripapatyam1 23. Haftada henüz omurgaya ve ana damara baskı yapacak kadar ağır değil. 25-26. Haftalara kdar hareket azalması bir gün filan hissedememe normal bir de siz gece uyurken bebek uyanıyor oynuyordur yakalayamazsınız.. hiç takmayın
ilk61 Saripapatyam1 24 haftadayım.uşağım çok şükür .sabah uyuyo galiba gece uyanıyor.pıt pıt tekmeliyor.yatıyom vallahi bende o vuruyor.uykuya dalıyorum.
Mrymonek Bende 23teyim bazen çok fark ediyorum bazen az. Ayaktaysam özellikle işlerim varsa oturup dinleyemiyorum hareket oluyor illaki ama bazen az gibi geliyor banada. Bu haftalarda normalmiş 😊
Beril123 Bende 23. Haftadayım benim bebeğim genel olarak çok hareket etmiyor 28 den sonra düzene girer demişlerdi