seyram valla nasıl 13 14 saat uzatıyormuş anlamadım ki iğnenin etkisi o kadar sürmüyor zaten 3 saat bile sürmüyor etlisi geçiyor iğnenin bende epidural oldum ikinci dozu almadan doğumum oldu çokda güzel ıkındım hatta iliklerime kadar hissettim zaten doktor seni ne zaman ıkınmam konusunda yönlendiriyor ki