Kızlar bsy sorcam bilginiz varsa yazar mısınız cuma günü sağlık ocağına gittim kalp nabız çok yüksek çıktı 180 140 civarı 100 ün altına inmiyor hiç hemşire çok kötü dedi ilk defa bu kadr yüksek görüyorum senin için bebek için tehlikeli direk acile sevk etti gittim tahlil fln yaptı bsy cikmadi 127 ye düştü en son acil dedi sağlık ocağı başından salmak için seni buraya göndermiş napim sizce bnde daralma oluyor sürekli bi anda başım dönüyor ayakta duramıyorum uzanmam lazım nefes almak zor oluyor bu arada 35 +6 haftalık