7 haftaligim 1 haftadır lekelenmem vardi son 2 gundur ic camasirimida bulasmaya basladı… doktorun biri kanama alanin cok buyuk kalp atislari zayif diyo, baska bi doktor kanama alanın az bebegin kalp atisinin ritmi bu haftalarda anlasılmaz bu haftalarda normal bu kanamalar diyo. Basindan böyle olay geçen var mı düzelen var mı