Shnern sizin açınızdan hiç bir değişiklik sıkıntı olmaz. Sonuçta uçak yolculuğu insan sağlığı için zararlı bir durum değil.eger tribülans ya iniş kalkış korkunuz yoksa çok rahat olur. Siz bence yanınızdaki minigi oyalamaya odaklanın 😃onlar biraz sıkılıyor malum 🙂 İnşallah sorunsuz keyifli bir yolculuk olur