minikserce00 38+5 inanın ben de sizin gibiyim. Cuma günü kontrolde 1 parmak açılmam vardı ve nst de sancılar çıktı. Dün 200 squat, pilates topu üzerinde hareketler, yoga, merdiven inip çıkma yaptım bu sabah yarım saat eliptik bisiklete bindim. Sancılar devam ediyor ama ne şiddeti artıyor ne de aşırı düzenli yani. Şuanda alt karnımda ağrı var bi ara şiddeti artıyor bi ara hafifliyor ama artık düşünmemeye çalışıyorum düşündükçe sanırım kendim kaçırıyorum sancılarımı😔 nişanım da geldi bu arada acaba açılmam arttı da ben mi anlamıyorum diyorum 😱 son haftalar ne kadar zormuş ya