Sedanurgrkn Ne yersem hemen yatmam lazım eyer ayakta olursam hemen kusuyorum bu mide bulantısına ne iyi gelir yardım istiyorum 😥
cherry6128 Sedanurgrkn bende o konudan cok muzdaribım ama geçmiyor 7/24 bulantı var. Kraker patates haslaması denedim ama bana hic fayda etmedi 3.ayın dolmasını beklıyorum o zamanlarda hafıfler dıyolar ınsallah gecer
AyeHakanKrk Sedanurgrkn merhaba sizleri en iyi ben anlarım 7. Haftamda bulantı ve kusmalarım başladı tam 23. Haftamda bitti. Su içsem çıkartıyordum. Çubuk kraker bana çok fayda etmedi. A101 de satılan zenfelli şeker var ya ondan alın her bulantıda ondan atıyordum ağzıma bulantımı önlüyordu. Kaç ay zenfelli şekerle gezdim
Brlcfrnannesi Aras zencefil demek istedi sanırım ,bende 9.haftamdayım yaklaşık üç haftadır sürekli bulantım var ben de taze zencefil denedim çayını yapıp içtim ,ama bana denediğim hiçbir şey fayda etmiyor😢
cherry6128 Brlcfrnannesi benımde 5.haftadan itibaren baslasın bussuru sey denedim ama olmadı bide benim bebısler ikiz acaba bu bulantıyı dahada artırır mı ınsallah cabucak gecer bulantılarımız
Aras Brlcfrnannesi canım zencefil tüketme bence hamilelere pek önerilmiyor özellikle fazlası çok zarar benimde ilk 4 ay kötü geçti mide bulantısı kusma iştahsızlık tuzlu kraker biraz kesiyor ama bana en çok tuzlu kavun çekirdeği yaradı geç keşfettim ama öğrenmiş oldum bu arada tuzlu leblebide iyi geliyor elinden geldikçe mideni boş bırakma 😘
Brlcfrnannesi cherry6128 sanırım bu bünyemiz ile ilgili bir durum benim üçüncü bebeğim öncekilerde de aynı şekildeydi 4.ayın sonuna kadar devam etmişti inşallah bu tez zamanda geçer dayanmak çok zor bu sıcaklarda 😟
AyeHakanKrk Aras tam tersine zencefil önerilir mide bulantısını önlediği için tabi zencefilli çaylar var belki fazla kullanım zararlı olabilir ama Benim doktorum zencefilli şekerin zararı Olmaz kullan demişti bulantı hapından iyidir diye düşünüyorum
Melisct94 Sedanurgrkn Ah bende öyleydim hiç birşey iyi gelmiyordu. Direk yatıyordum. Şuan yavaş yavaş gitti diyebilirim 4 aydan sonra rahatlıyorsun canım.
Zeybet Sedanurgrkn 6. Haftamdan 12. Haftama kadar bulantıyı çok yoğun bir şekilde yaşadım. Tuzlu kraker, leblebi vs denemediğim kalmadı. Ne yesem içsem hemen çıkartıyordum. En son çareyi Muzda buldum. Umarım sizede bir yararı olur ve en kısa zamanda geçer 😊
Annesininumudu Sedanurgrkn Aynı dertten bende muzdaribim bende limon yiyorum veya sıkıp suyunu içiyorum birazcık da olsa rahatlatiyo ama kesin çözüm ne bulamadım