Salı günü spinal oldum ilk kalkış zordu sonrasında kalkarken biraz zorlanıyorum o kadar. Estetik dikiş oldu şuanlık iyi gibiyim sonrasında ne olacağım bilmiyorum😇yanına mutlaka gün kurusu kayısı al gaz için çok iyi geliyor sezaryenin en büyük problemi bu.