🙋🏻♀️Merhaba kızlar gebelikte reflüsü olanlar reflü ile nasıl başa çıktınız ? Bana ilaç falan fayda etmiyor, yemek yemekten nefret ettim artık ne yesem ağzıma geliyor midem, yemek borum alev alev yanıyor. Aç olunca bu şikayetler olmuyor fakat bu kez de tansiyonum düşüyor. Artık ne yapacağımı şaşırdım .
📍Öneri veya tavsiyesi olan varsa seve seve dinlerim.
🥺 Az az sık sık beslenme / soğan / sarımsak / çikolata / yağlı baharatlı salçalı şeylerden ve reflüyü arttıran diğer besinlerden uzak durmak falan hepsini denedim ama nafile. Yorum yapacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.