Aycicegim Gulce5038 ara ara kasık ağrım oluyor ama öyle çok çan alıcı değil normal gibi.. İşte kese için çarşamba günü gidicem canım inşallah görebilirim 🥰
Gulce5038 Aycicegim ayy hadi inşallah her aşamada bi kafana takılıyo demi pozitife kadar bi stres keseye kadar stres sonra kalp atacak mı bende ne zaman kıpırdayacak nıye tekme atmıyo derken bu hafta başladı pati gibi pıt pıt pıt 😂😂
Arhbn Aycicegim bende Çarşamba günü gideceğim kese görmeye hayırlı haberler verelim birbirimize inşallah ❤️
Aycicegim Gulce5038 kesinlikle katılıyorum zaten şuanda kendimi hamile gibi hissetmiyorum öyle ah vah gebeyim psikolojisine girmedim daha 😄 bakalım keseyş göreyim çift mi tek mı olacak 🥰
Sed22-09 Arhbn transfer olduktan sonra 3 gün dikkat ettim sonra normal hayatıma devam ettim temizliğimi yemeğimi herşeyimi yaptım, işe gittim şuan 36+2 haftalık hamileyim
Annehayalim merii10 16 tane toplandı canım 5 i olgun çıktı ilk gün 4 ü döllendi dedi doktor 3. Gün 5. Side döllendi dedi bugün son gün ⅔ saate inşallah arayacaklar aşırı heycanlıyım hastane aradığında titremekten konuşamıyorum çok korkuyorum rabbime tevekküldeyim
merii10 Annehayalim hayrlısı olsun canm zaten öyle oluyor son güne baya azalıyor ne zmn yapılacak transfer
Mom54544 Arhbn Eski yaşamıma ben dönmek istiyorum ama çevrem engel oluyo 🤭 halen bı hastaymisim gibi davraniyo eşim annem babam falan 😊
Arhbn Elhamdülillah canım biz de gördük çok şükür; Rabbim bekleyen herkese görmeyi nasip etsin, biz de sağlıkla alalım kucağımıza❤️
Aycicegim Arhbn Amin inşallah canım benim bekleyiş içinde olan herkese nasip etsin sizinde tek mi canım