Eski9 Rumeysa-celik14 Zorunlu sezeryan 3600 normal de 2500 mu 2800 muydu neydi sanırım ben sezeryan olacağım için onu sormuştum
Ayguns Eski9 o kadar oldu mu fiyatlar ya ben 2 sene önce orada doğum yapmıştım. Şimdi yine hamileyim eski fiyatlar biraz daha uygundu sanki
Cicekanne Eski9 ilk kızımı Asiye de doğurdum Allah ona merhamet versin beni resmen iki saat çatalda bekletti gelmedi ve çok saguk ilgisiz 😐 ikincisini medipol mega Elif çiler erende yaptım Allah razı olsun çok tatlı biri şimdi üçüncü gebeliğim Elif hanıma gidiyorum
ElifAkaln Cicekanne bende Asiye hanıma gitmiştim ilk doğumumda ve bir daha ona gitmem dedim gitmiyorum 👍🏽
Cnsakklc Bende Derya Kanza Gül e gidiyorum. Çok güleryüzlü siz sormadan olduğunuz haftaya göre olması gerekenleri, yapılması gerekenleri söylüyor. Çok ilgili bir doktor ben çok memnunum . Tavsiye ederim .
Eski9 ElifAkaln Memnun olanlarda çok fazla ama ben burdaki tavsiyelerle gitmiştim siz neden memnun kalmadiniz
Alparslanvealmilam Bende derya hanımda doğum yaptım Ocak 2019 yılında nasipse 2. Ciyi düşünüyoruz tekrardan ama fiyatlar baya uçmuş çok şaşırdım