Dilaam
12 gün oldu doğum yapalı bebeğimin suyu az olduğu için doktor yatışını yapalım dedi fitil verdiler beş altı saat sonra suyum geldi açıklığım üç cm oldu yavaşda olsa ilerliyordu ama bebeğimin kafası iki üç cm yukarıdaymış o yüzden daha fazla tehlikeye atıp bekleyemeyiz dedi doktor sezaryene alındım mecbur ama sizde suyunuzla ilgili bir sıkıntı yoksa işe yarayabilir bence suni sancıdan pek fark yok sanırım fitilden sonra sancılarım çok düzenli ve iyiydi bebeğim gelmek istese güzelce normal doğum olabilirmiş doktor öyle demişti