marbling10 aysel_gunes 37+4 teydik, hiçbir belirti yoktu doğum başladı zaten ama maalesef kaybettik. Doktor bir belirti olmayabilir çoğunlukla dedi. Kanama oluyormuş ama bazı kişilerde