Sametnida akıntılarda kırmızı olmadığı sürece diğerleri normal sayılıyor o zamanlar benimde olmuştu bende çok telaş yapmıştım ama dr normal dedi. Düşük tehliken varsa zaten dr seni bilgilendiriyor. Ona göre kırmızı akıntın olur. Ona görede ilaç iğne verilir. Kırmızı akıntı görmediğin sürece problem yok dedi. Ayrıca koyu renk akıntı görürsen ilişkiye o gün girilmesin 1 gün ara verilsin demişti.