Tusami Merhabalar, yeni hamileyim iki gün önce beta 116 bu gün 210, bu yükselme yeterli mi sizce? 4+2 çok yeniyiz daha
Gunce35 Tusami normalde 2 veya 2,5 kat beklenir. Biraz daha beklenmesi gerekiyor kese muayenesi için. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
fatma_ege_e Tusami merhaba bende 4+4 haftalık hamileyim Perşembe gittim doktoruma daha kese oluşmamış ama bi çizik vardı uldrasonda bu kese olacak galiba dedi beta istedi 668 çıkmıştı benim bebeğin daha 20 günlük dedi 1 hafta sonra gel dedi
Asiyes Tusami bence sakin olun ben regl henüz günüm gelmeden farkettim beta 1899 çıkmıştı ve ertesi gün 2300 ama yine görünmedi kese o gün çok üzülmüştüm ve strese girmiştim üzerinden tam 14 gün geçti keseyi ve bebeği dün gördüm stres yapmayın çok yeniyiz tecrübesizliğinin uzanın dinlenin bolca dua edin yavrunuzla konuşun
Tusami fatma_ege_e dün bana da baktı ultrason ile bişey gözükmez dedi rahim kalınlığı 16 mm olmuş, böyle beklemek stresli 😬 hemen gözükse ya şu kese böyle kan testleri ile uğraşmasak keşke
DRYD Ben ilk gittiğimde beta değerim 310 civarıydı. 2 gün sonra 885 olmuştu. Dün 6200 betayla keseyi gördük. Şimdi kalp atışı için 10 gün kadar beklememiz gerekiyor. 2 günde bir beta ölçümü yaptırın mutlaka. İçiniz rahat eder🙏🏻
fatma_ege_e DRYD ben iki günde bir yaptırmıştım zaten doktora gitmeden ilk 181 sonra 336 doktora gittiğimde de 668 çıktı kötü bişey demedi ya bakalım
Tusami fatma_ege_e beni Cumartesi çağırdı, tekrar beta istemedi, iyi haberlerimizi yazalım inşallah buraya 🙏
DRYD fatma_ege_e değerlerinizde bir sıkıntı görünmüyor zaten. İçinizi ferah tutun. Her şeyin hayırlısı🙌🏻
fatma_ege_e Asiyes benim ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde oğlumun kalp atışına kadar 5 haftalıkken duymuştuk.erken döllenme olmuştu sanırım.bu da tam tersi geç döllenme galiba😂