Ilkmercimekgeliyor İlk cinsiyete baktirdiginizda kiz yada erkek deyip sonrasında tarama testinde cinsiyeti farkli olan varmı. Bana ilk kıza benziyo dediler sonra tarama testinde erkek dediler😁 yine degisirmi sizce
Deniz59 Ilkmercimekgeliyor bence bekleyin değişirmi bilmem ama değişen çok kişi var😁 bana 16 da kız dedi bekliyoruz bidaki kontrolü değişecekmi diye ona göre alışverişe başlıycam
Deletedmom_5 Ilkmercimekgeliyor Tarama dediğiniz detayli ultrasonsa orda net görmüştür daha değişmez :)
Omerhatice Ilkmercimekgeliyor bana 12 de test sırasında erkeğe benziyor dendi Sonra 17 ve 22 de kendi doktoeum kiza benziyor dedi 😁 en son detaylida doktor bacak arasını gösterdi yüzde 100 kiz dedi ☺
aslihanakin Ilkmercimekgeliyor bende oldu 🙋♀️ 12 haftalıkken dr um pipi göremiyorum kız olabilir dedi. 16 da erkek dedi bizde net bir şekilde gördük zaten 😂 sonrada değişmedi 😎