esrabia Kızlar açlık şekerim 102 tokluk ilki 97 ikincisi 114 sizce nasıl bu sonuçlar bilenler yazabilir mi teşekkür ederim
merveklyc esrabia Açlık sınır 94 Tokluk 1. saat sınır 180 2. Saat 152 buna göre açlık 102 ise yüksek diğerleri normal 🙂
esrabia Hssssh23 açlık ta sınır 100 sanırım öyle duymuştum benim açlık 102 olduğuna göre diyet vermez herhalde
Hssssh23 esrabia vermez gayet güzel sonuçların bebeğin gelişimi nasıl ? Ben insülin kullanıyorum aylardır
Hssssh23 esrabia aslında psikolojik olarak biraz zorlanıyosun ama sonunda bebeğin için olduğunu bilmek geçeceğini bilmek rahatlatıyor rabbim ömür boyu kullananlara yardım etsin inşallah kimseye göstermesin