Busraktr1 Merhaba hamileliğinizin son aylarında bikini bölgesi temizliğini nasıl yaptınız. Jilet, Ağda, Tüy dökücü krem vs.?
ilkgozagrimhavinim Busraktr1 tüy dökücü enfeksiyona sebep olabiliyormuş. Bende çok merak ediyorum evlenmeden önce epilasyona gitmiştim evlendiğimden beri jilet kullanıyorum ağdayla aram iyi değil hiç canım tatlı biraz🙈 napıcam bilmiyorum. Göbekten nasıl rahat yapıcaz ki jileti
Omerhatice Busraktr1 jilet yapıyorum Tüy dökücü yasak içe etki ediyor diye , Agdayida göremiyor yapamıyorum son zamanlarda kuaförde gitmek istemedim O yüzden jilet benim için en iyi çözüm ☺
Esraakk ilkgozagrimhavinim Ben 6. Ayım bitti işte 7 den gün alarak gidiyor ama göbeğimden aşağıyı göremiyorum üstelik aldığım daha 5 kilo :) kilo da almadım pek
Merveselimmm Off ben de onu düşünüyorum 27 oldum gittikçe zor olacak jilet falan olmuyor kaşıntıdan ölüyorum çok sert çıkıyo illa kökten alınması lazım 😏
mislinaninannesi Busraktr1 ilk kızımda lazer epilasyon yaptırdığım için sorun yaşamadım ama şuan ikinciye hamileyim jilet kullandigim için tekrar kıllanma oldu son ayimda kuafore giderim diye dusunuyorum hiçte gitmedim ama bakıcam duruma gore
elifsgr Busraktr1 ben hamileliğimin başından beri ağdaya gidiyorum şuan 33 haftalığım ağda yapmaya da devam edicem jilet hemen çıkarıyor ve çok kaşınıyor bildiğim kadarıyla tüy dökücü krem zararlı biraz acıyor ama bence en iyisi temiz olanı ağda
Nimet_Gamze34 Hep ağda yaptım kendime ama artık dayanamıyorum. Acıyor. Tıraş makinesiyle alıyor görümcem. Aynayla bile alamıyorum kendim.
meinetochter Tüy dökücü enfeksiyon yapabilir ic kısma uygularken ister istemez hassas bölgeyle temas edebilir o yüzden önerilmiyor. ben lazer yaptırmıstım gebelikten önce baya azaldı ama bitmediği icin jiletle devam ettim tabi cıkıyor yine. ağda beklemek uzatmakta istemiyorum sürekli. Ben her gün üc bes dkda olsa dusa girip en azından vücudumu yıkıyorum o sırada her gün jilet köpüğü sürüyorum üstünden geçiyorum. öylece cıkmıyor zaten her gün öyle üstün körü üstünden geçtiğim icin. hem hazırlıksız yakalanmam hemde rahat ediyorum öyle.
haticerale63 Bende Ağda kullanıyordum Hamileligimden beri jilet Ağda bile zarar verir diye korkuyorum ama jilet temilzgini de sevmedim idare ediyorum şuan
Sudemurat Busraktr1 15 gün kaldı doğuma her hafta alıyorum artık. Karşıma ufak bi ayna koyup oraya bakarak jiletle alıyorum. 6 buçuk aylık olana kadar ağda kullanmıştım. Şuan bıraktım. Ağda da çok kasiliyorum doğumdan sonra devam edicem
bngs_irem Busraktr1 en başından beri ağdaya gidiyorum ayda bir kez zaten mümkün değil kendim alamam göbeğimden göremiyorum ayna karşısında da zor olur. Kuaföre gitmek büyük kolaylık 👍🏻
KZeynepk Esraakk bende 28 haftalığım daha 4 kilo aldım canım ama göbek ileri marş gittiği için bende göremiyorum 😂😂