Pnkk Slmm kızlar 5 haftalık hamileyim ama daha keseyi göremedik 2 hafta sonra tekrar gidicem doktora..Bu arada göğüslerimdeki ağrı bugün azaldı nerdeyse yok gibi.. Sizce bir sıkıntı var mıdır tedirginim 😔