Mom0871 Kızlarrrr henüz 14 haftalığım ne zaman yemek yesem yarım saat sonra karnım hareket etmeye başlıyor tık tık zıplıyor elimi koyup baktığımdada içeride haraketlerini hissediyorum siz kaçıncı haftada hissettiniz haraketleri ?😍
Hazella Mom0871 ilkinde 20 haftalikken hissettim simdi 13 haftaligim sanki biseyler kayiyo icimde ama oyle net bi his yok daha erken☺️
Ysmmmnn Mom0871 2. Gebeliğimde 13. Haftada hissetmiştim ilk gebeliğimde 19. Haftada hop hop hoplamıypdu ama ikiside sadece bi hareket oda düzenli değil
AhahHbzhz Mom0871 kızımı 20 de oğlumu 18 de sanırım 2.ci diye 18 de başladık şiddet görmeye içerden 😂😂
BebegimMom Mom0871 13. Haftalıkken hissetim🥰 şimdi 18 olduk daha net hissediyorum artık kızımı şükürler olsun 🙏🥰
Hazella Mom0871 ilk gebelikte 14 haftada hissetmezsiniz diye dusunuyorum cok erken ikinci hamilelikler bile bu haftalarda zor hissediyo bebek gucsuz cunku o kadar vuramaz☺️
Mom0871 Hazella bende öyle düşündüm ama normalmiş gösterebilseydim ne demek istediğimi anlardınız besbelli karnım oynuyor
Sznmr Mom0871 karnınız seyriyor benimde öyle oluyor o zıplama değil 🙈 daha çok minik dışardan görme ihtimaliniz 0 ama içerde hissetmiş olabilirsiniz tabi ☺️
Mom0871 AhahHbzhz benimki o kadar sert değil ama karnımı oynatacak kadar zıplatıyor henüz cinsiyet öğrenemedim ☺️
Mom0871 Tulaytemurxx evet ama doktorlar hissetmenin normal olduğunu söylüyor kesin el ayak hissetmiyorum sadece yemekten sonra içimde kıpırdıyor ve karnım zıpzıp zıplıyor
Emineabdullah GulcanDongel bende 15 haftaligim karnim bi tarafi böyle taş gibi oluyo sanki böyle afedersin wcye gitmeye ihtiyacin olur karnin siser ya sert olur bebegim hepsi oraya toplaniyo sanki bi tarafi yumusak olabilir mi öyle birsey kesinlikle öyle ama hissediyorum