Asil27 Bebeği sarılık geçiren arkadaşlar bebeğiniz ne zaman kendisi beslenmek için uyanmaya başladı? Bebeğim 28 günlük değeri 8.18 olmuş ama hala kendi emmek için uyanmiyo çok canım sıkılıyor ne olur tecrübeli arkdaslar yardımcı olur musunuz?
inci_34 Asil27 canım benimde uyanmıyor alarm kuruyorum gece 3defa emmesee sağıp şırınga ile zorla ver çayda mama hap onu şırınga ile ver uyandırmak için altını aç su ile sil masaj yap
Asil27 inci_34 canım doktor mama verme dedi ama 28 gün oldu bu kadar uzaması normal mi acaba mama takviye etsem daha çabuk mu toparlanir anlamıyorum bı cikmazdayim
inci_34 Asil27 neden bizimki daha bir haftalık olmadı doymuyorsa mama takviyesi yapın dedi sütğ gelmeyenler hiç napıyor mama veriyor hepten
Asil27 inci_34 aynen bende bilmiyorm öyle dedi valla. 1 aylık oldu bizimki hala kendi uyanmiyo merak ediyorum yani bizim gibi olan var mı sizim değer kaçtı canm
inci_34 Asil27 değeri bilmiyorum tam bizde Perşembe yaptırdık testi evde normal atlatabilecek seviyede deid mama veriyoruz gün içinde bazen sağıp ağzına şırınga ile sıkıyroum uyandıramadığım içşn