Yarennn01_ Kızlar 21 haftalık hamileyim oğlum olucak Allah izin verirse hareketleri çok az hissetmeye başladığımdan beri çok sakin bir bebek mi neden böyle anlamadım
Gulce5038 Yarennn01_ bende 20 haftalık oldum ben de az az hissediyorum bi aksilik mi var diye düşünüyorum ama olabiliyomus bu haftalarda duymamak normalmiş. İnsallah sakin bebek doğumca da sakin olur ne diyelim😂
Pelinbyrktrlr Yarennn01_ Çok çok normal ben 30.haftadayım son 2 haftadır düzenli hareketleri. Hiç sıkmayın canınızı
Yarennn01_ Gulce5038 korkutuyor bu çocuk beni böyle yapınca inşallah doğduğunda da böyle sakin olur 😂
birprensesvebirprensannesi Yarennn01_ Şuan az hissetmen çok normal annesi bende o zamanlarda tembel bu ya diyordum taaaa ki 26 27 olana kadar şimdi canıma okuyor 🤭 30 dan sonra hele karnını yarıcak sanıyorsun ❣️