39+4de gelen mucizem
Kontrole gitmişdim herşey normaldi sancım yoktu doktora giderken bile daha var boşuna gidiyoruz demişti eşim neyse sonra hastaneye gidip nst ye girdim sonuçları doktora gösterdim sancim var gözüküyordu ama Bnde sanci hissetmiyordum doktorum bana bakıp sancin yokmu dedi Bnde yani yok var arası bn normal kasılma hissediyodum ve doktorum açıklığın varmı diye baktı ve 4 cm olmuştu sen doğuruyosun dedi bn o anda şok oldum ellerim fln titremeye başladı .hemen yatışım yapıldı eşimde beni bkliyodu bn dedim doğuruyorum inanmadı tabi bn korku panikle ağlamaya başladım . Sonra 3 saat fln kndi sancimla doğumun ilerlemesini bkledik ama hala 4 cmdi açıklığım sonra suni sanci verelim denildi suni sanci verildi sonra bebeğimin kalp atışları durdu sancıyı hemen kapattılar bana hmm hava verdiler idrar torbamı boşalttılar.cok korkmuştum sonra herşey düzeldi .Eger düzelmeseydi sezaryan a alıncakdım . Sonra sancılarım artmaya başladı suyum patlatıldı suyum patlatildikdan sonra acilmalarim hızlandı hemen 6 cm oldu sonra 7 ,8 cm oldu 8sntimden sonra ıkınmaya başladım sonra oğlum kucagimdaydi😍o an çok değişik oğlumu kucağıma koydular ellemeye kıyamadım kızlar
RABBIM her isteyene yaşatsın bu duyguyu sanci çekerken çok dua ettim . Yazarken çok kolay anlatılıyor ama yaşayınca sanki hiç doguramicakmisim gibiydi o sancıları çekince millet nasıl çok çocuk yapıyor dedim bu acıyı çektikten sonra bida çocukmu yapılır 😂 ama onu kucağıma alınca herşeye değer diyorsun😍.