Valla hayat kurtaran oh be diyebileceğin bi ilac. Haftasonu ilacım bitti iki gun yutamadım, gercekten cehennem gibi bi haftasonu geçirdim. Yarim bardak içtiğin su bile çıkar mı ya gram ağzıma lokma koysam anıra anıra küstüm resmen. 13+6 haftalık benimde gebeligim. Bu ilaç hayatımın aşkı ciddi anlamda. Bana doktorum 6 haftalikken yazmıştı bulantin olduğu sürece kullabilirsin dedi. Ben bittikçe alıyorum tekrar yazdirmiyorum zaten özel ilacmis 70 lira gibi bisey galiba. Doktoruna danistiktan sonra mutlaka kullan bak nasil aşk yaşıyorsun ilaçla 😀