Minikyigitali Arkadaşlar şampuan bebek yağı ve losyonu hangi marka tercih ettiniz ? Veya bu üçünden başka ihtiyaç var mı ?
MerveMustafaKaraku Minikyigitali canım dalin falan hikaye eskisi gibi değil artık onlar. Yakınlarınızda Rossmann mağazası varsa orada Alman ürünleri var pişik kremleri falan çok iyi. Fiyatları çok uygun. Ben hepsini ordan almayı düşünüyorum. Bi bakın derim
Nebiyeee Bende dalinin yenidogan setini aldim yağ olarak zeytinyagi kullanmayi dusunuyorum bebegimin vucuduna😊
aysgl24 Minikyigitali ayrıyeyten mustelantemizleme sıvısı aldım ilk başlarda ıslak mendil kullanmayı düşünmüyorum.
Ahmedinannesi Minikyigitali mustela saç ve vücut şampuanı,nemlendiricisi ve yağını kullanıyorum.Çok memnunum🤗