13 de kız 16 da erkek 19 da erkek denildi kızda yanılma payı daha yüksek oluyo sanırım Dr un tecrübesi ve ultrason kalitesinde çok önemli devlet hastanesinde ultrason ların iyi olduğunu düşünmüyorum ve 20 haftadan önce sormamak yada tahmin etmemek daha iyi bence insan Bi buruklaşıyo her sefer farklı cinsiyet duymaktan