BugleminAnnesi97 Dün spiral taktırdım korunmak için. Ama dünden beri tek taraflı kasık ağrısı çekiyorum. Sancı halinde ara ara şiddetli bir şekilde vuruyor. Ağrı olması normal mi ?
Azizinannesi2 BugleminAnnesi97 bende de olmuştu parol al demişti ebe bi kaç gün yaşadım sonra olmadı bende ama herkesin bünyesi farklı
Mltm88 BugleminAnnesi97 Bende 2 defa taktırdım yıllarca kullandım ama ağrı yaptığını hatırlamıyorum ☺️ Ama normal olabilir ilk günler geçmezse arayıp sorun yinede
begonvil123 BugleminAnnesi97 canim bi fikrim yok ama ben sana bi soru sormak istiyorum bende 15 gun once dogum yaptim spiral taktirmak istiyorum adetliyken filan gidilmesi gerekiyomus heralde sen ne zaman gittin?
BugleminAnnesi97 Azizinannesi2 evet canım bugün 3.cü günüm geçti ağrılarım. Demekki ilk zamanlar oluyor böyle
BugleminAnnesi97 Mltm88 3.cü günüm bugün. Ağrılarım geçti canım. Demekki ilk zamanlar olabiliyor böyle teşekkür ederim yinede ☺️
BugleminAnnesi97 begonvil123 evet canım adetliyken gidiliyor. Ben 3 cü günümde gitmiştim. Kanamanın yoğun olduğu zaman gelin diyorlar. Rahim hem daha temiz oluyormuş. Hemde daha kolay takılabilir halde oluyormuş. Lohusalara doğumdan sonra takılabiliyor diye biliyorum. Ara sor doktoruna derim ☺️