anneadayi-34 Kızlar analık iznine çıktım mayıs ayında ben doğum paramı parça parça almak istiyorum işveren nasıl onaylıyor acaba daha doğum gerckleşmedi süreç nasıl devam ediyor??
Ckaragoz anneadayi-34 ben 37 de izne çıktım. 38 de digum var. Doğum öncesi bi haftalık yatıcak doğum sonrası toplu yatcakmis. Her iş yeri farklı bazıları aylık yada 15 günlük yatırıyor. Muhasebe ile görüşmen gerek kuzum.
Mugegem anneadayi-34 ilk dogumumda izne ciktiktan sogum yapana kadar para almadim dogum yapip dogum raporunu hastaneden alinca muhasebeye iletip aylik almak istedigimi soyledim 14ekimde dogurdum 15gun sonra dogumdan ay sonuna kadar olan para hesabima yatti ve iznim bitene kadar her ay para yatiyordu. Dogum yapana kadar yatmayan ucret te ise dondugum ay hesabima yatti.
Tulis_bebisi Canli doğum olana kadar işveren ve sigorta ödeme yapmıyor bende sizin gibi almak istedim ama muhasebe onaylamadi doğumdan sonra toplu aliniomus çok saçma herkesin kendine göre ihtiyacı ödemeleri var saçma bı sistem olmuş sinir oldum
anneadayi-34 Tulis_bebisi aynen öyle valla onaylayamadı bizim muhasebe bildirimde yapamadı cünkü daha doğum olmadıgı icin sanırım
Ckaragoz Zezz iş yeri sisteme toplu girerse rapor bitiminde toplu alıyorsun. Devlet veriyor ama muhasebe ne girerse öyle alıyorsun