Kbra0403 Kalp atışını kaçıncı hafta duydunuz hamiş annelerimiz ? ❤️ Ben 7.haftama girdim bugunden itibaren
Didemmmmm Kbra0403 7+1 de duydum şuan 14+6 yız canım 💕 Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Hasibe04 Kbra0403 bence duyabilirsin diye düşünüyorum ben 6 haftalıkken duydum yanlız alttan baktı doktor ondan kaynaklı erken duymuş olabiliriz
ElisaDuru Kbra0403 ben ilk hamileliğimi öğrendiğimde 5.5 haftalık çıktı 2 gün sonra kalp atışı dinlemek için randevu almıştım. Dinleyebildik canm. 7 haftalıkta duyarsın
Papatya2768 Ya kızlar benim doktorum kalp atışını dinletmiyor 3 aya kadar kalbi ısınıyormuş bebeğin ama attığı ultrason da gözüküyor sizlerde de dinletmediği oluyor mu
Kbra0403 Papatya2768 böyle biseyi yeni duyuyorum canım illa ki doktor daha iyi bilir ama dinletebilir bence
balbocegim27 Papatya2768 canım bende bu zamana kadar iki kere duydum 19 hafta olcaz bende okumuştum bebek için zarar li olabileceğini o yüzden ısrar etmiyorum doktor kendi acarsa dinliyorum