Haticem01 bende İlk gebelikte öyleydim canım her yediğimi kusuyordm parmak atmaya da gerek kalmıyordu kendiliğinden kusuyordm benim de karnım ağrıyordu çok kusarken midem karnım kasılmasından oluyordu ağrı. Ben doğuma girene kadar böyle devam etti inşallah seninkisi en kısa zamanda biter çünkü çok zor gerçekten.