supermommm Ovilasyon ile Hamile kalan var mı yada ne biliyim şuan takipte olan ovilasyon ile ilgili bilgili tecrübeli arkadaşlar bizlere de bilgi verin lütfen
Zeysezer supermommm ben ☺️ Pko var adetlerim çok düzensiz yumurtlama göremeyebiliriz diye umutsuzca almıştım ama 15. Gün gördüm çok şükür ve tuttu. Adet biter bitmez gün gün takip etmek gerek ben her gün edemedim bi gün yaptım bi gün yapamadım sağlık sorunları vardı ailemizde derken öylesine yaptığımda yumurtlama gördüm allah nasip etti
GamzeBaz supermommm ovuslasyon ile hamile kaldım trendyoldan almıştım testleri yumurtlama ve çatlama gününü degerlendrdim yumurtlama ve çatlamadan sonra 14 15 gün testte silik olarak gördüm hamile oldgumu adetime 3 gün vardı gectkten sonra kan verdim kanda da cıktı Rabbım tez zamanda hayırlı bir evlat versin inşallah kuzum
Birmelekannesi_38 Ben önce Allah’ın izniyle ovulasyon testi sayesinde hamile kaldım pcos vardı bende her gün düzenli takip yapıp stres yapmadan beklemen lazım sabırlı olman lazım canım Allah gönlüne göre versin inşallah 💛💛
supermommm Zeysezer bende bugün gördüm yumurtlamayı valla rabbim inşallah nasip eder https://imgyukle.com/i/Obdq0h https://imgyukle.com/i/ObdU5n
AnnelikHayali supermommm bugünü, yarını ve bir sonraki günü değerlendirmeni söylemiştir Ebru hanım. Bariz yumurtlama görmüşsün. Testlere devam edip çatlamayı da görmeni isteyecektir. Çatlama sonrası da 17.gün test yapmamı söyler muhtemelen. ☺️
Meryemce92 supermommm Nisan ayında ovulasyon falan hiç birşey kullanmadım maalesef olmadı. Mayısta ovulasyon testiyle takip ettim ve hamileyim 4+4 şuan.
Mutlu2604 Bende ovulasyon takibi ile ikinci ayda hamile kaldım. İlk ay çift çizgi olmasından önce ve çift çizgide üst üste denedim olmadı sonraki ay sadece çift çizgi de denedim oldu. Üst üste deneyince olmuyor diyorlardı belki de ondandır