Canlarım selam, iyi pazarlar🌼 hadi bi kahve eşliğinde bebek odası fikirlerimizi paylaşalım. Uygun fiyatlı, özellikle montessori model, istanbul (mümkünse anadolu yakası) 🤗 acaba şimdilik sadece anne yanı beşik ve dolap mı alsam diyorum bazen. Karyolaya geçmesi en az 1 sene sürecek çünkü. Siz ne düşünüyosunuz nasıl yapıcaksınız?