ElifAkaln Doğacak bebeğime yenidoğan biberonu mu daha büyük boyunu mu almam gerek ilk olarak nasıl olmalı karar veremedim bide iki tane mi almalıyım cam mı olmalı ikisi de yardımcı olum 😊
Cancancan ElifAkaln ben biberon almadım başta göğüs pompasının var diye eğer sütüm olmaz bebek meme almaz kullanmak zorunda olursam dr brown almayı düşünüyorum yenidoğan 150 ml likten
NrglAnneolyr ElifAkaln Dr Brown 150 ml kolik bebekler için aldım hastanede kullandım sadece çok şükür sütüm geldi mamaya gerek kalmadı suluk olarak kullanmayı düşünüyorum bnce ideal boy
AiA Yeni doğan , doktor broun cam şişe küçük boy al . Yeterli . Belki biberon tutmaz boşuna almış olma 😊
ElifAkaln AiA AiA dr brownu hiç düşünmedim ama avent alsam mı dedim cam biberondan. Bide baz Nisanurr siz kullandınız mı büyük mü ideal küçük mü sizce
Nisanurr ElifAkaln valla ilk zamanlar sadece 30 cc falan içiyor sonra 40 50 derken bi ay içinde 100 cc ye ulaşabiliyorsunuz o yüzden bence büyük daha iyi iki taneye gerek duymadım
AiA ElifAkaln canım %100 gaz yapmaz çocukta . Ben herşeyi avent aldım ama biberon ilk olarak doc. Broun al derim . İnternetten de araştır
Ozanin_annesi Ben bi tane buyuk bi tane kucuk aldim. Cami kimse onermedi o yuzden tercih etmedim. Benden emse bile arada babasi beslesin aralarinda bag kursunlar istiyirum. O yuzden anne gogsune en yakin olandan aldim.sagip esime de vermeyi dusunuyorum.
Zeynepeymen Ben chıcco nun anne göğsüne en yakın olanı aldm gercktn de resmen anne göğsü gibi hem cocuk memeyi unutmaz en iyisi o bence