zcelik Evet Aysun hanımada çok iyi diyorlar ama ben bı kere gittim yani ibtahim beye çok ilgili alakalı çok hoşuma gitti bide geçen gün burda bı bayan yazmıştı ilk sezeryanimj İbrahim bey yapmıştı ikinciye hamileyim yine İbrahim beye gidiyorum diye bende sezeryanla doğum yaptığım için kendimi emin ellerde hissetmem gerek ilk gitmemde bu duyguyu aldım inşaallah bu ay içinde cinsiyeti ogrenmeye gidicez sizinkinin cinsiyeti bellimi peki normalmi sezeryanmi oluyo dogumunuz ve kaçıncı çocuğunuz biraz çok oldu soru ama🤭🤭