Merhaba kızlar. 4 ay önce doğum yaptım ve lolo veremiyorum. Biraz araştırdım da vackum 365 zayıflama sıkılasma diye birsey varmış. Daha önce yaptirip iyi sonuç alan var mı? Ve bölgesel incelme yaptırmak istiyorum göbeğime. Sezeryandan sonra baya kaldı ve sarktı. Onu da deneyen var mi? Yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler..