elisa123 Aşı olalı 2 gün oldu 20 haftalıgız Bebegimin hareketlerinde azalma oldu Aşıdan mı Acaba yoksa haftamız küçük diye mi sizler aşıdan sonra Nasıldınız
Maviss__ elisa123 haftan küçük bebek daha hareketsiz bide anne yorgun olursa bebek de öyle olur ben tetanoz sonrası uyudum hep oğlum da da hareket olmadı hastaneye gittim anca yatıyordu😂
Dilekcnkn elisa123 Bende salı günü olucam oğlum maşallah hiç durmuyor yerinde oturduğum veya uzandığım an başlar tekmelemeye inşallah bir sorun olmaz bizde
Morvy elisa123 haftadan dolayıdır çünkü tetanoz hiçbir şekilde bebeği etkilemez bende iki gün önce ikinci dozumu vurundum şuan 27 haftalığız kızım kıpır kıpır hiçbir değişiklik yok ama sizin haftanızda zaten çok düzensiz olur hareketler
Gulce5038 elisa123 tetanoz aşısı kasılma yapar doktoruna danıs demişti benm ebem tüp bebek oldugu için kafamıza göre yapmayalım dedi ordan biliyorum
elisa123 Maviss__ biraz kol agrım var acaba ondan mı etkilendi ufak ufakta olsa kızım balık gibi hareketliydi insallh dediginiz gibidir 🥰
elisa123 Dilekcnkn insallh cnm canım sıkıldı onu hissedince rahatlıyorum ilk vurulduğumuz gun cok hareketLidi bugunlerde ne oldu bilmiorum olmssa doktoruma gtcm
Morvy elisa123 arada olur öyle benimde geçen hafta 2 gün çok azdı hareketleri biraz evham yaptim korktum ama 2 güne düzeldi. Arada böyle şeyler olabiliyor demekki
Gulce5038 elisa123 bende sorup yaptırdım aynen vurundugum gece karnım sertleşti sadece hazmedemzsiniz de mideniz de bi baskı olur yanma olur ya öyle bişey oldu sabaha geçti